RFID από την παραγωγή στο κατάστημα
Η LPP, και τα brands της, είναι άμεσα αναγνωρίσιμα. Reserved, Cropp, House, Mohito και Sinsay είναι ονόματα που εμφανίζονται πάνω από 1.800 φορές σε εμπορικούς δρόμους, καταστήματα λιανικής και εμπορικά κέντρα σε σχεδόν 40 διαφορετικές χώρες.
Η πρόκληση
Η LPP αναζητούσε μια πλήρη ανάπτυξη RFID, από την παραγωγή στο κατάστημα.

Η Checkpoint ήταν σε θέση να παράσχει μια λύση που να αποτελείται από τρεις κύριους τομείς εστίασης - Παραγωγή - Κέντρα Διανομής - Καταστήματα.
Στόχοι του έργου
Βασικοί στόχοι για την LPP:
  • Βελτίωση της διαχείρισης αποθεμάτων
  • Αύξηση της ακρίβειας των απογραφών
  • Αύξηση της παραγωγικότητας των εργασιών του καταστήματος
  • Μείωση των απωλειών
Οφέλη για τον πελάτη:
  • Ενεργοποίηση πολυκαναλικών πωλήσεων (omnichannel)
  • Μειώστε του χρόνου παραμονής των πελατών στα POS, επιταχύνοντας τον χρόνο ολοκλήρωσης αγοράς (στο κατάστημα)
Τα τρία βήματα της επιτυχίας
 
 
01
Προσθήκη ετικετών σε όλα τα είδη ένδυσης με προσαρμοσμένες διπλές ετικέτες RF και RFID στην πηγή
02
Εξοπλισμός δύο DC με 30 RFID tunnels που διαβάζουν και κωδικοποιούν ετικέτες
03
Εγκατάσταση RFID σε 450 καταστήματα από το 2019, με άλλα 900 σε εξέλιξη


Αποτελέσματα
Σε σύγκριση με τους αρχικούς στόχους της LPP για το έργο, ήταν μια εμφατική επιτυχία. Αν και η ανάπτυξη του έργου βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, είναι σαφές ότι οι αρχικοί στόχοι του έργου πρόκειται να επιτευχθούν και να ξεπεραστούν.



Η διαθεσιμότητα στο ράφι βρίσκεται στο 99% στα καταστήματα που έχουν ήδη λειτουργεί το RFID. Πρόκειται για αύξηση περίπου 13% σε σχέση με πριν από την έναρξη του έργου. Ομοίως, η ακρίβεια των απογραφών είναι στο εντυπωσιακό 99% σε αυτά τα καταστήματα.



Η LPP έχει σημειώσει αύξηση 3% στις πωλήσεις μετά από την εγκατάσταση. Όσον αφορά στη διαδικασία πληρωμής στα ταμεία στο κατάστημα, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αυτή έχει επιταχυνθεί κατά μέσο όρο κατά 70%.

Τηλεφωνήστε μας
Αθήνα 210 32 27 140  -   Θεσσαλονίκη 2310 943 400