https://www.facebook.com/tr?id=799945906851728&ev=PageView&noscript=1

Retail AnalyticsΛύση retailerin |

Τι είναι τα Retail Analytics;

Τα Retail Analytics είναι ο τομέας των Data Analytics που επεξεργάζεται τα δεδομένα των επιχειρήσεων λιανικής.

Data Analytics είναι η ανακάλυψη, η ερμηνεία και η επικοινωνία σημαντικών προτύπων στα δεδομένα. Είναι ιδιαίτερα πολύτιμη σε τομείς με μεγάλο όγκο καταγεγραμμένων πληροφοριών, τα analytics βασίζονται στην ταυτόχρονη εφαρμογή στατιστικών στοιχείων, στον κατάλληλο προγραμματισμό των υπολογιστών και στην έρευνα των διαδικασιών για τον ποσοτικό προσδιορισμό της απόδοσης.

Τα Retail Analytics είναι οποιαδήποτε ανάλυση των αριθμών που σχετίζονται με τη λιανική επιχείρηση. Παραδείγματα περιλαμβάνουν ποσοστά μετατροπής (πόσοι εισέρχονται στο κατάστημα έναντι του αριθμού των αγορών), ακαθάριστη κερδοφορία, καθαρή κερδοφορία, όγκος πωλήσεων ανά υπάλληλο ανά ώρα εργασίας, ανάλυση παλινδρόμησης συγκρίνοντας τη διαφήμιση με τις πωλήσεις κλπ.

To retailerin είναι συνδυασμός συνεργαζόμενου υλικού και λογισμικού για την καταγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών τόσο σε καταστήματα τύπου super market όσο και κλασσικές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. retailerin.

retailerin

Odesus Footer

Τηλεφωνικό Κέντρο:

(+30) 210 322 7140 - Αθήνα
(+30) 2310 943 400 - Θεσσαλονίκη